Hoe onze customer service altijd de beste service probeert te verlenen

Onze Customer Service Specialisten doen er alles aan om onze klanten goede service te verlenen. Maar wat houdt dit nou precies in? Frontline agent Myrna spreekt dagelijks met onze nieuwe klanten. Als een klant een zending verstuurt naar Mexico, neemt Myrna de hele boeking met de klant door en bespreekt ze alle bijzonderheden. De klant weet dan precies waar hij aan toe is.

Wat betekent klantgericht? 

Klantgericht te werk gaan, gaat voor Myrna nog een stap verder. Dit gaat om de klant pro-actief tot dienst zijn. Op het moment dat de klant belt om te vragen waar een zending zich op dat moment bevindt, geeft Myrna informatie en geeft ze de klant vervolgens de optie om de zending bij een Parcel Point te leveren of op een gekozen tijdstip bij de klant thuis te bezorgen. Myrna geeft de klant verschillende opties, waardoor het ontvangst voor de klant nog makkelijker is.

Een kleine vraag, kan voor de klant een grote mogelijkheid worden. Precies hierdoor maakt onze Customer Service dagelijks het verschil.