Aandacht, beloofd

Wil jij werken bij het meest internationale bedrijf van de wereld? Bij DHL Express verzenden wij geen pakketten, maar verhalen naar 220 landen over de hele wereld. Als Customer Service medewerker, begrijp jij dit als geen ander. Jij helpt onze klanten door goed naar ze te luisteren en samen met de klant en collega's in binnen- en buitenland op zoek te gaan naar een oplossing. Daarom ben jij voor ons, heel belangrijk.

Ivo - Frontline Agent

Ivo werkt op ons Customer Service kantoor in Arnhem als Frontline Agent. Zijn verhaal lees je hier!

Michel - Supervisor Key Account Desk

Michel werkt 9 jaar bij DHL. Hij is begonnen als backline agent en werkt nu als Supervisor van de Key Account Desk. Hoe hij daar gekomen is lees je hier!

Daniel Tjon-a-hen - Backline Agent

Daniel werkt sinds 2018 als Backline Agent voor DHL Express in Amersfoort. Wil jij weten hoe hij dit ervaart? Lees dan snel verder!

5 dingen die je niet moet doen als je een klant aan de lijn hebt

Wel eens contact gehad met een vervelende medewerker van klantenservice? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze agents Myrna en Claudia laten de don'ts zien van een klantenservice...

Wat betekent de beste service voor onze customer service agents?

Onze Customer Service Specialisten doen er alles aan om onze klanten goede service te verlenen. Maar wat houdt dit nou precies in? Frontline agent Myrna legt het uit...

De vijf leukste klantreacties bij Customer Service

Wat het zo leuk maakt om bij Customer Service te werken? Het is afwisselend werk, waar je veel waardering voor krijg. Claudia deelt hier de 5 leukste klantreacties...