Blogs

Hoe werken en studeren te combineren bij DHL Express

Dennis vertelt over zijn rol bij DHL Express als Operations Supervisor. Hij combineert zijn dagelijkse werkzaamheden als Supervisor met een studie. Hoe hij dit voor elkaar krijgt? Dat lees je hier.

Top 5 van grootste ergernissen op de weg

Hoeveel onze koeriers ook van hun werk houden, je kunt er niet omheen. Wegversperringen, files en veel meer. Marjolein (koerier van het jaar 2017) deelt hier de grootste ergernissen die zij tegenkomt op de weg...

Ons interne Sales programma

DHL Express is altijd op zoek naar ambitieuze collega's met een passie voor sales. Als jij graag meer wilt leren en klaar bent voor een volgende stap, kun jij je inschrijven voor Generation Next. Wat dit inhoudt? Dat lees je hier...

Cubicycle? Poseren voor de foto? De normaalste zaken voor onze fietskoeriers

Binnen DHL Express zijn wij hard op weg naar het doel om in 2050 volledig emissievrij te leveren. Een van de manieren om dit te bereiken is door meer fietskoeriers in te zetten. Een van onze bijzondere fietsen is de cubicycle. Rosan vertelt hier meer over...

3 onmisbare tips om het snelst van A naar B te komen

Onze koeriers doen er alles voor om goede service te leveren aan onze klanten. Onderdeel van deze service is de snelheid. Hoe we deze willen borgen? Met een ijzersterk netwerk en slimme koeriers (die niet te hard rijden)! Erkan geeft je hier tips...

DHL's kidsday

Kristel en Laura kwamen in 2013 op het mooie idee om kinderen, die het thuis moeilijk hebben, een onvergetelijke dag te bezorgen. En hoe mooi zou het zijn als dit gebeurt door een grote club van DHL Express (incl. rood-gele bussen)? Hier lees je meer...

De grootste uitdagingen van een supervisor

Dion is een ervaren supervisor en werkt met veel plezier op ons Service Center in Breda. Als logistiek supervisor is iedere dag weer een nieuwe uitdaging. Welke uitdagingen dit zijn? Dat lees je hier...

Boodschappen in een raceauto

Hoe tof is het om sponsor te zijn van het team van Tom Coronel? Nou, heel tof! Vooral voor Marjolein en Jeroen. Zij mochten de race-auto gebruiken om een rondje te toeren...

5 dingen die je niet moet doen als je een klant aan de lijn hebt

Wel eens contact gehad met een vervelende medewerker van klantenservice? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze agents Myrna en Claudia laten de don'ts zien van een klantenservice...

Van koerier naar Piloot

Als je iets écht wilt, moet je er in blijven geloven. En het verhaal van DHL-piloot Jean-Luc Schutgens is daar wel een heel passend voorbeeld van. Hij begon als koerier, werd supervisor en werkt nu bij ons als piloot. Hier vertelt hij hoe dit ging...

Wat betekent de beste service voor onze customer service agents?

Onze Customer Service Specialisten doen er alles aan om onze klanten goede service te verlenen. Maar wat houdt dit nou precies in? Frontline agent Myrna legt het uit...

De vijf leukste klantreacties bij Customer Service

Wat het zo leuk maakt om bij Customer Service te werken? Het is afwisselend werk, waar je veel waardering voor krijg. Claudia deelt hier de 5 leukste klantreacties...